Cum sa iti impulsionezi afacerea folosind servicii de marketing online?! | webamboos

Cum sa iti impulsionezi afacerea folosind servicii de marketing online?!



Focusati in primul rand pe competentele si expertiza tehnica in crestere, profesionistii IT tind sa devina o comunitate pe cat de speciala, pe atat de importanta si de necesara. Abilitatile tehnice sunt centrul lumii lor, iar multi se mândresc cu capacitatea de a gasi solutii pentru aproape orice necesitate.

In Romania, mai ales in principalele centre economice, precum Bucuresti, Timisoara, Cluj, Iasi sau Constanta, este de neimaginat prosperitatea unei afaceri ce nu se face cunoscuta in mediul online, cel putin prin creare de website. Este cunoscut faptul ca atunci cand cineva detine o afacere, se concentreaza foarte mult pe detalii, management strategic si nu suficient pe schimbare si adaptare la tendinte, altfel zis pe dinamica afacerii si a mediului in care evolueaza. Multe companii pierd timp lucrand la schimbari tehnice cu impact scazut si reduc resursele pentru servicii de marketing online care conduc la venituri.

Sunt intr-adevar costisitoare serviciile de realizare website sau de web design daca incercam sa ni le asiguram cu resurse proprii, dar in zilele noastre aceste servicii pot fi externalizate unor specialisti care de foarte multe ori isi depasesc propriile asteptari. Asadar, este posibila realizarea unui website ieftin, existand siguranta ca puteti atrage mult mai multi clienti. Prezenta online nu poate fi neglijata de nicio entitate economica ce isi propune sa supravietuiasca si sa creasca in orase mari, unde concurenta este acerba pe aproape orice domeniu, mai ales in ceea ce tine de vanzari. Chiar daca nu va propuneti sa comercializati produse online, este indicata realizarea unui magazin online, unde sa va faceti cunoscuta oferta. Multi dintre voi constientizati faptul ca serviciile de marketing online stimuleaza dezvoltarea afacerii, dar exista motive certe din care nu apelati la industria de outsourcing, de exemplu: frica de necunoscut, frica de costuri si chiar frica de reactia resurselor umane proprii.

1. Este doar un mit bine vehiculat faptul ca serviciile externalizate nu pot fi indeajus controlate, sau ca durata rezolutiei este prelungita. De fapt, aceste companii nu isi doresc decat sa aiba clienti satisfacuti pentru a-si asigura continuitatea, iar riscul de a va confrunta cu aceste probleme exista, indiferent de circumstante.
2. Daca considerati ca va puteti asigura in cadrul companiei servicii de marketing online ieftine, nu fiti atat de siguri. Piata resurselor umane este cea mai greu de anticipat, fluctuatia de personal este prezenta peste tot, mai ales in domeniul IT. Costurile sunt mult mai ridicate daca pierdeti un angajat valoros, decat daca alegeti realizarea unui website de catre o firma cu care aveti un contract semnat.
3. Angajatii proprii se simt adesea amenintati de externalizarea unor servicii. La acest capitol, totul tine de comunicarea eficienta dintre manageri si angajati, pentru a-i face sa inteleaga necesitatea si lipsa implicatiilor neplacute asupra muncii lor.
Nu va puteti asigura viitorul fara clienti noi si nici clienti noi fara servicii de marketing online eficiente.